Гарантія поширюється на всі вироби та становить 12 місяців з моменту продажу і реєстрації гарантійного талона (винятком є товар, в гарантії якого зазначений інший термін).
* Гарантія на камери 1-ої лінійки: камери EasyIP 1.0 Plus, mini WiFi камери, WiFi камери – 1 рік
** Гарантія на механіку (механізми, приводи тощо) – 1 рік
Гарантійне зобов'язання дає право Покупцю на гарантійне обслуговування протягом зазначеного терміну у випадках, якщо працездатність його порушується внаслідок заводського дефекту і Покупцем не порушені умови зберігання, транспортування, введення в експлуатацію і власне експлуатації виробу.
Гарантійне обслуговування здійснюється за наявністю оригіналу заповненого гарантійного талона з печаткою фірми-продавця. Транспортування несправного виробу в сервісний центр відбувається за рахунок Покупця. Термін виконання гарантійного обслуговування залежить від складності ремонту, але не більше 30 днів. У разі неможливості ремонту потужностями власного сервісного центру, вироби відправляються на ремонт фірмі-виробнику. В такому випадку Покупцеві надається у тимчасове користування обладнання з аналогічними характеристиками, яке він після закінчення ремонту зобов'язаний повернути. При цьому, він несе повну відповідальність за довірений йому виріб. Якщо товар не може бути відремонтований, то він узгоджено з Покупцем може бути замінений на аналогічний. Для заміни товару в цьому випадку необхідно надати товар в повній комплектації, гарантійний талон і товарний чек.
Важливо: Виробник не несе гарантійних зобов'язань в наступних випадках: