1. Мобільний додаток DNAKE Smart Pro
Програма DNAKE Smart Pro розроблена для роботи з DNAKE Cloud Platform. Ви можете завантажити цю програму в Google Play Store або App Store.
Обліковий запис для доступу до програми має бути попередньо зареєстрований адміністратором на хмарній платформі DNAKE
Дані для входу будуть надіслані на вашу електронну пошту.
Ви можете здійснити вхід в додаток за допомогою електронної адреси та пароля або просто відсканувавши QR-код.
2.2 Вхід за допомогою QR-коду домофону
Для цього необхідно натиснути на кнопку "Як отримати обліковий запис", відсканувати QR-код у головному меню домофона і слідувати інструкції по реєстрації.
3. Скидання паролю
На сторінці входу в мобільний додаток потрібно просто натиснути «Забули пароль?» щоб скинути пароль за допомогую електронної пошти.
Перевірте свою електронну пошту, щоб створити новий пароль.
4. Домашня сторінка і методи розблокування
4.1 Інформація про систему
На домашній сторінці всі непрочитані повідомлення супроводжуватимуться червоною крапкою. Торкніться дзвіночка, щоб перевірити інформацію про систему, надіслану адміністратором. Торкніться повідомлення, щоб дізнатися більше, або торкніться маленької піктограми віника вище, щоб прочитати всі повідомлення.
4.2 Відкрити двері на панелі виклику
На головній сторінці ви можете натиснути кнопку відкрити двері, щоб розблокувати реле на панелі виклику.
4.3 Перегляд відеокамери на панелі виклику
На головній сторінці ви можете натиснути моніторинг, щоб переглянути відео з панелі виклику. Ви також можете ввімкнути звук, розблокувати двері, зробити кілька знімків екрана, зробити його на весь екран або збільшити/зменшити масштаб двома пальцями.
4.4 Виклик з панелі виклику
На головній сторінці ви можете натиснути виклик, щоб зателефонувати на панель виклику. Ви також можете вимкнути звук, відкрити двері, зробити кілька знімків екрана, зробити його на весь екран або збільшити/зменшити масштаб двома пальцями.
4.5 Отримуйте дзвінки з панелі виклику
Ви отримаєте дзвінок, коли хтось телефонує вам з панелі виклику. Торкніться спливаючого сповіщення, щоб відповісти. Ви також можете вимкнути звук, відкрити двері, зробити кілька знімків екрана, зробити його на весь екран або збільшити/зменшити масштаб двома пальцями.
4.6 Розблокування за допомогою Bluetooth
Крок 1. Перейдіть на сторінку «Профіль» та натисніть «Управління авторизацією».
Крок 2. Увімкніть розблокування Bluetooth.
Крок 3. Ви можете знайти «Режим розблокування Bluetooth» і обрати потрібний режим
4.7 Розблокування QR-кодом (звертаємо увагу, це ваш особистий QR-код який ви можете використовувати як власну картку)
4.8 Розблокування тимчасового ключа (Qr-код)
Натисніть на створений тимчасовий ключ, щоб використати або надіслати ключ електронною поштою чи зберегти зображенням.
Інший спосіб створення Тимчасового ключа. Цю функцію можна знайти в розблокуванні QR-кодом на головній сторінці.
4.9 Розблокування за допомогою ключа кур'єра.
4.10 Швидкий доступ до створених ключів кур'єра та тимчасових QR-кодів
Для переходу на сторінку з керуванням створеними тимчасовими ключами необхідно натиснути на значок ключа у вкладці "Дім".
На цій сторінці ви можете переглядати дати видачі, дати закінчення, видаляти та створювати нові ключі кур'єра та тимчасові QR-коди.
4.11 Розблокування за допомогою розпізнавання обличчя
На сторінці «Профіль» > «Обличчя» ви можете завантажити фото з галереї або зробити селфі, щоб скористатися функцією розпізнавання обличчя. Фотографію можна редагувати або видаляти. Ваша панель виклику має підтримувати функцію розпізнавання обличчя, та інсталятор повинен увімкнути цю функцію.
5. Безпека
5.1 Увімкнення/Вимкнення тривоги
Перейдіть на сторінку «Безпека» та оберіть режими, щоб увімкнути або вимкнути сигналізацію.
5.2 Сповіщення тривоги (нижче наведено кроки, щоб видалити сповіщення про тривогу під час отримання сигналів тривоги.)
6. Журнал
6.1 Журнал викликів
На сторінці «Журнал» > журнали викликів торкніться значка зі знаком оклику. Ви можете перевірити деталі кожної події, наприклад знімок екрана тощо.
Ви можете переглянути події за останні 3 місяці (або останні 100 сповіщень).
6.2 Журнал тривог
На сторінці «Журнал» > журнали викликів торкніться значка зі знаком оклику. Ви можете перевірити деталі кожної події, наприклад знімок екрана тощо.
Ви можете переглянути події за останні 3 місяці (або останні 100 сповіщень).
6.3 Журнал розблокування
На сторінці «Журнал» > розблокувати журнали торкніться значка зі знаком оклику позаду. Ви можете перевірити деталі кожної події, наприклад знімок екрана тощо.
Ви можете переглянути записи за останні 3 місяці (або останні 100 сповіщень).
7. Профіль
7.1 Змінити профіль/псевдонім/пароль
На сторінці «Профіль» ви можете торкнутися свого облікового запису, щоб змінити фотографію профілю, псевдонім або пароль.
7.2 Додаткові послуги (виклик GSM)
На сторінці «Профіль» > «Термін дії додаткових послуг» ви можете перевірити термін дії додаткової послуги та час, що залишився для переадресації виклику на мобільний телефон.
(Якщо ви бажаєте користуватися цією послугою, придбайте підписку на додаткові послуги)
7.3 Керування авторизацією (розблокування Bluetooth)
На сторінці «Профіль» > «Управління авторизацією» потрібно ввімкнути розблокування Bluetooth і вибрати режим для розблокування через Bluetooth.
7.4 Керування членами родини (спільний доступ в додаток)
8. Налаштування
8.1 Налаштування викликів
На сторінці «Профіль» > «Налаштування» програма підтримує 3 типи дзвінків.
8.2 Повідомлення про виявлення руху
На сторінці «Профіль» > «Налаштування», якщо панель виклику підтримує функцію виявлення руху, ви можете ввімкнути цю функцію, щоб отримувати сповіщення, коли панель виклику виявляє рух людини.
Якщо у вас залишилися запитання, звертайтесь в нашу тех підтримку!