Не рідко великі проєкти (наприклад готелі, або житлові комплекси) враховують вартість прокладання кабелю, тому домофони та панелі виклику знаходяться в різних мережах. У звичайному випадку, панель виклику не може здійснювати виклик на домофон без локальної мережі.
1. Увійдіть до хмарної платформи Dnake.
2. Натисніть Пристрій--> Додати--> Виберіть Тип пристрою: домофон--> Номер пристрою: 0.
3. Далі оберіть тип виклику: "SIP-сервер".
4. Збережіть налаштування, після чого панель виклику може здійснювати виклик на домофон через SIP-сервер (хмару Dnake).
Більш гнучкі сценарії
- Домофони більше не обмежуються локальною мережею, що робить систему значно зручнішою та сучаснішою. Економія на прокладанні кабелю для забудовників, провайдерів, домофоних компаній.
1. У деяких проектах мережа Ethernet, в якій розташовані зовнішня та внутрішня станції, не підключена до Інтернету. Зовнішня станція не може безпосередньо викликати APP. Коли нікого немає вдома, вхідні двері не можуть бути відчинені кур'єру, а це означає, що посилки не можуть бути розміщені біля дверей мешканця.
2. Однак, оскільки один вхід і вихід з громади знаходиться близько до офісу власності і далеко від комп'ютерної кімнати, тягнути ще один мережевий кабель для підключення занадто дорого.
1. Інсталятор повинен підключити дверну станцію та кімнатний монітор до однієї мережі за допомогою дротової мережі. На внутрішньому моніторі увімкніть WiFi і підключіться до роутера мешканця, а через роутер підключіться до хмари dnk.
2. На сторінці створення нового мешканця, менеджер нерухомості виберіть «Передача виклику внутрішнього монітора» у функції режиму, заповніть всю інформацію на сторінці створення та натисніть кнопку збереження для збереження.
3. Якщо деякі дверні станції не належать до однієї мережі з внутрішнім монітором, інсталятор повинен вибрати опцію SIP-сервер під час додавання внутрішнього монітора.
Коли пункти 1 і 2 виконано, додаток мешканця може приймати дзвінки від зовнішньої станції, передані з внутрішньої станції. Коли пункти 1, 2 і 3 виконано, внутрішня станція також може приймати дзвінки від зовнішніх станцій у різних мережах.
Переваги хмарного сервера
- Незалежно від того, чи має домофон мережу чи ні, мешканці завжди мають можливість не пропустити жодного дзвінка. Завдяки хмарному серверу все відбувається швидко та зручно.
Коли клієнт повертається додому з роботи, ворота його гаража підключені до панелі виклику C112A. Щоб відчинити ворота він має вийти з машини, щоб прикласти картку, але це занадто складно та не зручно.
1. Dnake Smart Pro--> Я--> Налаштування розблокування--> Siri--> Додати
2. Введіть назву сцени і торкніться, щоб додати пристрій
3. Додати до Siri
4. Скажіть «Привіт Siri + назва сцени»
- Коли користувач наближається до воріт гаража, йому достатньо лише сказати "Привіт Siri + назву сцени" в машині, і персональний асистент надішле команду в DNAKE Cloud для відкриття воріт. Це досить зручно та немає потреби зупинятися і чекати відкриття.
Для прикладу мешканка - самотня жінка, яка приділяє велику увагу власній безпеці. Щоб не турбувати інших, вона сподівається, що зможе приховати свою стать, коли кур'єр зателефонує їй.
Smart Pro--> Відповісти на дзвінок--> натиснути кнопку Voice Changer на екрані--> вибрати інший звук.
Максимальний захист приватності
- Коли мешканець обирає заміну голосу, він може повністю захистити себе та видати за іншу людину.
Охоронці будинку час від часу перевіряють територію комплексу, але якщо в цей час мешканець зателефонує до охорони, вони можуть пропустити виклик. Також якщо в цей момент мешканець надсилає сигнал тривоги (натиснувши кнопку sos на домофоні), невчасне реагування охорони може закінчитися трагічними наслідками.
1. Увійдіть до хмарної платформи Dnake, увімкніть функцію «Додаток адміністратора» при створенні проєкту (Примітка: ця функція вимагає ліцензії).
2. Далі адміністратор здійснює вхід на хмарну платформу Dnake, обирає вкладку «Додаток адміністратора» та може створити до 5 мобільних додатків.
3. Увійдіть в мобільний додаток Dnake Smart pro під обліковим записом адміністратора та отримайте дзвінок або повідомлення про тривогу.
Безпека мешканців
- Коли охоронці на патрулюванні, їм більше не потрібно турбуватися про пропущені повідомлення та дзвінки. Адміністратори можуть краще обслуговувати мешканців.
1. Автоматична синхронізація даних мешканців під час додавання мешканця.
- Система автоматично синхронізує дані мешканців після того, як менеджер додасть мешканця до проєкту.
2. Оптимізовано нагадування про нову прошивку.
- Після оптимізації нагадування про оновлення прошивки буде надіслано клієнтам з цією моделлю. Наприклад, якщо у клієнта є лише панель виклику S617, коли хмарна платформа оновить прошивку для панелі виклику S615, клієнт не отримає нагадування про оновлення.
3. Додайте картку та обличчя в GUI або web-інтерфейсі пристрою.
- Після оптимізації адміністратори можуть вводити обличчя та картки в GUI або web-інтерфейсі пристрою.
4. Оптимізуйте досвід налаштування параметрів у Smart Pro.
- Після оптимізації параметри конфігурації є більш розумними та легшими для перевірки
5. Викликайте ліфт, коли Smart Pro розблокує двері.
- Після оптимізації, коли на пристрою налаштований поверх ліфта, додаток розблоковує та викликає ліфт на відповідний поверх.
6. Покращення роботи з Qr-кодом у Smart Pro.
- Створюючи тимчасовий ключ, ви можете вибрати певні двері та налаштувати кількість разів, яку можна відмикати кожні двері.