Як налаштувати виклик диспетчера/консьєржа з багато-абонентської панелі Dnake? (диспетчер може бути з домофоном замість пульта)

1. Зайдіть на WEB-інтерфейс домофона:

  • Відкрийте веб-браузер і перейдіть за адресою, наприклад, http://192.168.0.56.
  • Увійдіть в розділ Intercom → Device.


​​

2. Налаштуйте кімнату (Room):

  • В полі для кімнати введіть номер 0 (або будь-який номер, який не співпадає з номером квартири в житловому комплексі).
  • Натисніть кнопку «Зберегти» (Save).

3. Перейдіть на WEB-інтерфейс викличної панелі:

  • Відкрийте веб-браузер і перейдіть за адресою, наприклад, http://192.168.0.52.
  • Увійдіть в розділ Intercom → Ring Group.
     



 

4. Налаштуйте виклик консьєржа:

  • Знайдіть пункт «Виклик консьєржа» (Call Concierge).
  • У поле URL введіть IP-адресу домофона (наприклад, 192.168.0.56).
  • Натисніть кнопку «Зберегти» (Save).


​​​​​​​Відтепер при натисканні кнопки    виклику консьєржа, дзвінок буде надходити на домофон.