Огляд хмарної платформи Dnake (акаунт адміністратора)
Розглянемо акаунт адміністратора на хмарній платформі Dnake.
У вас має бути зареєстрований акаунт адміністратор, якщо ж у вас немає акаунту зверніться до інсталятора.
Відкриваємо хмарну платформу Dnake та здійснюємо вхід вказавши логін та пароль.
Здійснивши вхід, ми потрапляємо на «Home page», де знаходиться різна інформація про об`єкти які адмініструє адміністратор (кількість об`єктів, ліцензій, панелей виклику, домофонів і тд), а також статус пристроїв (онлайн або офлайн).
Пристрій
Адміністратор може переглядати статус пристроїв які додані в проєкт.
Інформацію про пристрій.
Інформація про мешканців.
За замовчуванням доступ до відео з панелі виклику відключений, щоб активувати доступ до відео певній квартирі, оберіть квартиру та натисніть "Підписатися на відеосервіс".
Або обрати квартиру, натиснути "Деталі", та активувати "Відеосервіс".
Синхронізувати дані про всіх мешканців
Квартира
Адміністратор може редагувати квартири, та активувати додаткові послуги.
Редагувати квартиру.
Видалити квартиру.
Переглянути детальну інформацію про квартиру.
Активувати додаткову послугу "виклик GSM". (Звертаємо увагу, активація послуги можлива лише для режиму виклику "Прямий виклик")
Потрібно обрати на який термін активується послуга (мінімальна активація на 1 рік), та обрати тип дзвінка (виклик на додаток, виклик на мобільний номер телефону, спочатку виклик на додаток потім переадресація на мобільний номер телефону).
Мешканець
Адміністратор може створювати мешканців "+ Додати", або завантажувати мешканців файлом "+ Імпорт"
Розглянемо створення одного мешканця, натискаємо "+ Додати".
- Обираємо тип ліцензії для квартири. (Переадресація виклику через домофонl - виклик на домофон та мобільний додаток, Прямий виклик - виклик на мобільний додаток)
- Будинок №;
- Під`їзд №;
- квартира №;
- Ім`я;
- Прізвище;
- Країна/Регіон;
- Електронна пошта - саме на цю пошту будуть надіслані дані для входу в додаток Dnake smart pro.
В кожній квартирі є головний член родини "Головний власник" (саме головний член родини може створювати у своєму мобільному додатку інших членів родини), адміністратор може змінити головного члена родини на іншого, натиснувши "Зробити головним власником".
Адміністратор може редагувати мешканця, видалити, переглянути інформацію про мешканця, та надіслати новий пароль на пошту (скинути пароль).
Карта та обличчя
Адміністратор може додавати/видаляти картки та обличчя мешканцям. (Звертаємо увагу, що мешканці можуть додавати своє обличчя з мобільного додатку, якщо інсталятор дозволив це для їхнього ЖК/проєкту).
Контроль доступу (Персонал, Орендар, Відвідувач)
Переглянемо створення.
Персонал
Для створення персоналу натисніть "+ Додати".
Та вкажіть/оберіть:
- Інформацію про персонал: ім`я, Зауваження.
- Облікові дані для доступу: Обличчя, Картка, PIN код, Qr-код (генерується на основі PIN коду).
- Групу доступу.
Адміністратор може переглядати, які методи аутентифікації використовує персонал. (розпізнавання обличчя, картка, PIN код, Qr-код)
Орендар
Для створення мешканця натисніть "+ Додати".
Далі вкажіть інформацію про мешканця:
- Ім`я, Будинок №, Під`їзд №, Квартира №, Електронна пошта, Зауваження.
- Облікові дані для доступу: Обличчя, Картка, PIN код, Qr-код (генерується на основі PIN коду).
- Оберіть пристрої до яких матиме доступ мешканець.
Адміністратор може переглядати, які методи аутентифікації використовує мешканець. (розпізнавання обличчя, картка, PIN код, Qr-код)
Відвідувач
Для створення відвідувача натисніть "+ Додати".
Та вкажіть/оберіть:
- Інформація: Ім`я, Зауваження.
- Облікові дані для доступу: Обличчя, Картка, PIN код, Qr-код (генерується на основі PIN коду).
- Оберіть пристрої до яких матиме доступ відвідувач.
Адміністратор може переглядати, які методи аутентифікації використовує відвідувач. (розпізнавання обличчя, картка, PIN код, Qr-код)
Групи доступу
Для створення групи доступу натисніть "+ Створити". Далі вкажіть Назву групи доступу, Зауваження, Повтори, Час, обираємо пристрої та їх реле (Пристрій), і додаємо людей (Люди).
Журнал ліцензій
Адміністратор може переглядати залишок ліцензій в проєкті. Доступні 3 типи: «З домофоном» (виклик на домофон та додаток), «Без домофона» (виклик на додаток без домофону), «Розширена ліцензія» (Виклик GSM).
Охоронна сигналізація
Адміністратор може переглядати різні тривоги (спрацювання датчика підключеного до домофона у квартирі, мешканець натиснув кнопку SOS на домофоні і тд)
Повідомлення
Адміністратор має можливість надсилати повідомлення мешканцю.
Для відправки повідомлення
Перейдіть до колонки «Повідомлення» та натисніть «+ Додати».
Можна надіслати повідомлення зараз (в цей момент), або вказати час відправки.
Журнал
Ви можете переглянути Журнал по своєму проєкту. Це можуть бути декілька типів логів: Журнал дзвінків, Журнал розблокування, Журнал конфігурації.
Проєкт
Адміністратор може адмініструвати декілька проєктів.
Контакти інсталятора
Системні повідомлення
Інформація про адміністратора
Адміністратор може додати своє лого/фото, змінити пароль.
Для більш детальної інформації зверніться до наших технічних спеціалістів.