67200 грн
Функціональні особливості: розпізнавання осіб, Підтримка тимчасового доступу (Qr-код), BLE, PIN-код |
6888 грн
Функціональні особливості: Підтримка тимчасового доступу (Qr-код), BLE |
47040 грн
Функціональні особливості: розпізнавання осіб, Підтримка тимчасового доступу (Qr-код), BLE, PIN-код |
15540 грн
Функціональні особливості: Підтримка тимчасового доступу (Qr-код), PIN-код |
11340 грн
Функціональні особливості: підсвічування кнопок |
12558 грн
Функціональні особливості: підсвічування кнопок |
67200 грн
Функціональні особливості: розпізнавання осіб, Підтримка тимчасового доступу (Qr-код), BLE, PIN-код |
DNAKE (Xiamen) Intelligent Technology Co., Ltd., провідний виробник домофонних систем та домашньої автоматизації. З моменту свого заснування в 2005 році DNAKE виріс із малого підприємства у великого всесвітньо визнаного гравця, що надає інтегровані системи внутрішнього зв’язку. Місія компанії полягає в тому, щоб створювати прості та розумні рішення для житлових комплексів, приватних будинків та офісів що дозволяє клієнтам підвищити безпеку та зручність у повсякденному житті.
Маючи 19-річний досвід роботи в цій галузі, компанія має широкий асортимент домофонних систем та продуктів для розумного дому, включаючи домофони на базі IP, хмарну платформу, 2-провідні домофони, домашні панелі керування, розумні датчики, бездротові дверні дзвінки тощо. Продукти DNAKE створені за найсучаснішими технологіями, які забезпечують чудову продуктивність і надійність.
Незалежно від того, чи шукаєте ви просту систему домашнього зв’язку чи складне комерційне рішення, у нас є знання та досвід, щоб надати найкращі рішення для розумного дому та внутрішнього зв’язку для ваших потреб. З акцентом на інновації, якість і задоволеність клієнтів, DNAKE є вашим надійним партнером для домофону та рішень для розумного будинку.
НАМ ДОВІРЯЮТЬ ПОНАД 90 КРАЇН
З моменту свого заснування в 2005 році DNAKE розширив свій глобальний вплив на понад 90 країн і регіонів, включаючи Європу, Близький Схід, Австралію, Африку, Америку та Південно-Східну Азію.