0935913344 Відповідаємо на дзвінки пн-пт з 10:00 до 18:00

Як налаштувати виклик диспетчера/консьєржа з багато-абонентської панелі Dnake? (диспетчер може бути з домофоном замість пульта)

1. Зайдіть на WEB-інтерфейс домофона:

  • Відкрийте веб-браузер і перейдіть за адресою, наприклад, http://192.168.0.56.
  • Увійдіть в розділ Intercom → Device.

2. Налаштуйте кімнату (Room):

  • В полі для кімнати введіть номер 0 (або будь-який номер, який не співпадає з номером квартири в житловому комплексі).
  • Натисніть кнопку «Зберегти» (Save).

3. Перейдіть на WEB-інтерфейс викличної панелі:

  • Відкрийте веб-браузер і перейдіть за адресою, наприклад, http://192.168.0.52.
  • Увійдіть в розділ Intercom → Ring Group.

4. Налаштуйте виклик консьєржа:

  • Знайдіть пункт «Виклик консьєржа» (Call Concierge).
  • У поле URL введіть IP-адресу домофона (наприклад, 192.168.0.56).
  • Натисніть кнопку «Зберегти» (Save).

​​​​​​​Відтепер при натисканні кнопки    виклику консьєржа, дзвінок буде надходити на домофон.

Залишились запитання?
Цей сайт захищений reCAPTCHA, до нього застосовуються Політика конфіденційності та Умови обслуговування Google

Понеділок – П'ятниця: 10:00-18:00

info@gensec.com.ua

м. Київ, вул. Ракетна 24-Б, 1/1