Перше налаштування Dnake S213K та створення житлового комплексу
Запускаємо багатоабонентську панель виклику Dnake S213K (панель підтримує PoE (802.3af) та DC 12V/2A).
Встановлюємо програму для пошуку пристроїв Dnake в мережі, та знаходимо панель виклику. Звертаємо увагу, залежно від прошивки на панелі може бути IP за замовчуванням 192.168.68.90, або DHCP.
Відкриваємо веб-інтерфейс та здійснюємо вхід (за замовчуванням логін: admin, пароль: 123456).
Копіюємо MAC адресу з веб-інтерфейсу, далі відкриваємо Cloud Dnake та здійснюємо вхід в акаунт інсталятора .
Створюємо житловий комплекс.
Заповняємо інформацію про ЖК/Проєкт (Project).
Необхідно вказати: назву проєкту, країну/регіон, обрати Адміністратора (Property Manager).
Resident Permissions (Дозволи для мешканців) дозволити/заборонити:
- мешканцям додавати обличчя з додатку;
- мешканцям реєструвати мобільні додатки через Qr-код на домофоні. (При покупці домофону, на екрані з`являється Qr-код відсканувавши який можна зареєструвати мобільний додаток самостійно, за умови що інсталятор додав цей домофон до потрібної квартири)
- мешканцям створювати PIN-коди для доставки. (ця функція доступна лише для житлових комплексів з S617).
Звертаємо увагу функція створення Qr-кодів в додатку доступна для моделей S213, S615, S617, C112A.
Access Control Permission - дозволити/заборонити адміністратору (Property Manager) адмініструвати одноабонентські панелі виклику, які додані в квартиру. (Використовується для додавання картки)
Daylight saving time – налаштувати перехід на літній час.
Додаємо пристрій в ЖК/Проєкт.
Вказуємо інформацію:
- MAC пристрою;
- Тип пристрою (Device Type); В нашому випадку S213K - Door Station (Якщо не знаєте який тип пристрою обрати перегляньте нашу інструкцію.)
- Номер пристрою (Device No);
- Проєкт/ЖК (Project);
- Будинок (Building);
- Під`їзд (Unit);
- Ім`я пристрою (Device Name);
- Мережа (Network);
- Налаштувати перехід на літній час (Daylight saving time).
Панель виклику S213K успішно додана на хмару, далі підписуємо назву реле яка буде відображатися в мешканців в додатку.
Налаштування завершені. Для більш детальної інформації зверніться до наших технічних спеціалістів.